Projektiranje, izrada, servis i montaža profesionalnih industrijskih dizalica

Servis i rezervni dijelovi

INDENNA servisna služba pored dizalica s ugrađenom opremom SWF Krantechnik GmbH može održavati i opremu drugih zapadno-europskih dobavljača / marki.

Kao naprimjer: Demag, Abus, Stahl, Verlinde, GIS, Liftket, HBC Radiomatic, Yale, Donati, GIGA, OMIS, GH, MISIA, RWM, ELEPHANT, RIGHETTI, Telecrane i drugi.

Našim kupcima omogućujemo servis na poziv odnosno ugovorne servisne aktivnosti.
Prijavu kvara je moguće prijaviti na servis@indenna.si ili na 01 542 14 13

Servis po narudžbi za otklon kvara na dizalici

Sadrži sljedeće korake:

  • defektaciju; otkrivanje uzroka i opsega kvara,
  • izrada pismenog izvješća i prijedloga za otklanjanje kvara,
  • priprema ponude/predračuna za nabavu novih dijelova,
  • ugradnja novih dijelova,
  • funkcionalni test dizalice,
  • izrada konačnog izvješća o otklonjenom kvaru.

Organizirana vlastita servisna služba
Osim u Ljubljani organiziranu servisnu potporu imamo u svim našim podružnicama u Zagrebu, Gračanici, Beogradu i Skopju.

Fleksibilnost
Pored vlastitog osoblja imamo mogućnost angažirati široku mrežu ugovornih servisera, koji su isto tako školovani za održavanje naše opreme.

Visok nivo znanja i dugogodišnjeg iskustva
Svi naši serviseri su dodatno školovani za servisiranje dizalica dobavljača SWF Krantechnik GmbH i naših drugih partnera te imaju dugogodišnje iskustvo u montaži.

Rezervni dijelovi
Tijekom godina smo razvili široku mrežu za opskrbu s originalnim rezervnim dijelovima svih zapadno europskih proizvođača dizalične tehnike. Tvrtke koje imaju svoju službu za održavanje savjetujemo pri odabiru odgovarajućeg rezervnog dijela. Pri upitu je poželjno poslati sliku, serijski broj traženog dijela (ako je moguće), godinu proizvodnje dizalice te kratak opis. Upite možete poslati na servis@indenna.si 

Redovni servis dizalice unapređuje sigurnost i učinkovitost

Industrija je u stalnoj promjeni, što dovodi do potrebe za održavanjem i servisom kranskih dizalica i opreme. Redovitim održavanjem prepoznajemo potencijalne probleme prije nego što eskaliraju, čime čuvamo ne samo troškove već i živote. U industrijskom svijetu, servis dizalice nije luksuz već nužnost.

Kad je riječ o servisu dizalica, posvećujemo resurse vrhunskom održavanju što, ne samo da produljuje vijek trajanja, već i povećava sigurnost i operativnu učinkovitost. Ključna komponenta servisa dizalice uključuje praćenje najnovijih tehnoloških rješenja, budući da moderna tehnologija značajno poboljšava performanse i sigurnost. Korištenje senzora, IoT rješenja i naprednih dijagnostičkih sustava omogućuje rano prepoznavanje problema, smanjujući vrijeme zastoja i povećavajući učinkovitost.

 

Vrhunski servis dizalica je vaš ključ za bezbednost i besprekoran rad

U ovom sektoru, razumijevanje nijansi svake vrste dizalice je ključno. Svaka dizalica ima jedinstvene potrebe i izazove, a naši iskusni tehničari pristupaju svakom servisu kranskih dizalica sa znanjem i preciznošću. Kroz servis dizalice, možemo identificirati potencijalne funkcionalne poteškoće poput istrošenih dijelova, curenja ulja ili kvarova u električnim sustavima.

Prilagodba održavanja okolišnim specifičnostima postaje neophodna kod servisa kranskih dizalica. Rad u ekstremnim uvjetima, poput visokih ili niskih temperatura, zahtijeva posebne strategije servisa dizalice i održavanja. Pravilan servis dizalice uključuje podmazivanje, zaštitu od korozije i temeljitu provjeru električnih sustava kako bismo osigurali dugovječnost i sigurnost opreme.

Istovremeno, servisu dizalice pristupamo, ne reaktivno kada je možda već kasno, već proaktivno što znači da je servis dizalica ključni dio naše usluge kako bi izbjegli i spriječili nepredviđene situacije. Strategijsko planiranje redovitih pregleda, zamjena istrošenih dijelova prije nego što dođe do kvarova te implementacija preventivnih mjera značajno doprinose pouzdanosti sustava.

 

Kako redovan servis kranskih dizalica povećava efikasnost i produžuje radni vek

Servis kranskih dizalica nije samo naš posao, već odgovornost prema industriji i zajednici. Naglasak stavljamo na činjenicu da to obuhvaća ne samo popravke i zamjene dijelova, već i edukaciju korisnika. Kroz dugogodišnje iskustvo, zaključili smo da ulaganje u obrazovanje klijenata o važnosti redovitog servisa dizalica donosi dugotrajne koristi. Edukativni napori potiču svijest o sigurnosti na radu, smanjujući tako rizik od nesreća.

Sve više klijenata okreće se konceptu outsourcinga usluga redovnog servisa dizalica te nam se obraćaju zbog specifičnog znanja i dugogodišnjeg iskustva u održavanju takvih strojeva. Ova praksa servisa dizalica oslobađa klijentove interne resurse i omogućava pristup najnovijem stručnom znanju. Osiguravanje da operatori znaju pravilno koristiti opremu, prepoznati potencijalne probleme i odmah ih prijaviti doprinosi ukupnoj sigurnosti i smanjuje rizik od ozljeda.

Na kraju dana, servis kranskih dizalica nije samo tehnički zadatak; to nam je prilika za izgradnju povjerenja s klijentima. Kroz redovite usluge održavanja, uspostavljamo partnerski odnos gdje klijenti mogu biti sigurni da će njihova oprema uvijek biti u optimalnom stanju. Pouzdanost u radu istovremeno predstavlja i isplativu investiciju za naše klijente.