Projektiranje, izrada, servis i montaža profesionalnih industrijskih dizalica

Odredbe i uvjeti

Prodavatelj pruža kupcu sve podatke u vezi sa svim kontakt podacima, postupkom naručivanja, rokom i načinom isporuke, tehničkim karakteristikama ponuđenih artikala, uvjetima plaćanja, cijenama, odustajanjem od ugovora i troškom povrata proizvoda.

 

Ovdje možete pronaći sljedeće informacije:

Prodavatelj ili pružatelj usluga – INDENNA DVIGALA d.o.o., porezni broj: SI17178258

Kupac – svaka fizička ili pravna osoba koja kupuje proizvode iz prodajnog asortimana u internetskoj trgovini INDENNA DIZALICE kao gost ili kao registrirani korisnik.

Korisnik – svaka fizička osoba ili osoba koja djeluje u ime pravne osobe i nalazi se na web-stranici internetske trgovine INDENNA DIZALICE.

Svrha općih uvjeta i odredbi internetske trgovine INDENNA DIZALICE je jasno definirati uvjete prodaje između prodavatelja i svakog kupca te odrediti rad internetske trgovine INDENNA DIZALICE. Prema ugovoru, kupac je svaka fizička ili pravna osoba koja vrši kupnju na web-stranici INDENNA DIZALICE, bez obzira na to radi li se o fizičkoj osobi/potrošaču ili ne.

 

Ovi opći uvjeti i odredbe sastavljeni su u skladu s važećim propisima Republike Slovenije i primjenjuju se na sve korisnike ove web-stranice.

 

Korištenjem ove web-stranice i registracijom u internetskoj trgovini INDENNA DIZALICE korisnik prihvaća opće uvjete i odredbe internetske trgovine INDENNA DIZALICE te potvrđuje da je upoznat s njima i da pristaje na njih. Ako korisnik ne pristaje na ove uvjete, prodavatelj predlaže da kupac ne koristi internetsku trgovinu INDENNA DIZALICE.

 

Operater internetske trgovine Indenna dizalice je društvo d.o.o. kratki naziv: Indenna dvigala d.o.o., porezni br. SI17178258, matični br. 1606042000, upisano u Okružni sud u Ljubljani, pod rednim brojem 1/35180/00

 

Opći uvjeti poslovanja odnose se na rad internetske trgovine Indenna dizalice, prava korisnika/kupca i poslovni odnos između prodavatelja i kupca. Mogu se nadopuniti ili promijeniti u bilo kojem trenutku, pa ih kupac treba pročitati pri svakoj kupnji. Svaka nadopunjena ili izmijenjena verzija Općih uvjeta poslovanja internetske trgovine Indenna dizalice datirana je, a na temelju toga verzija Općih uvjeta koja je objavljena u vrijeme slanja narudžbe primjenjuje se na pojedinačnu narudžbu.

Prodavatelj se obvezuje da će kupcu uvijek pružiti sljedeće informacije:

  • identitet pružatelja usluga (naziv i sjedište tvrtke, matični broj),
  • kontaktne podatke koji omogućuju korisniku brzu i učinkovitu komunikaciju (e-pošta, telefon),
  • bitne karakteristike robe ili usluga (uključujući postprodajne usluge i jamstva),
  • dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga koja je u ponudi na web-stranici i trebali bi biti dostupni u vrijeme koje kupac odabere na temelju ponuđenih mogućnosti pružatelja usluga)
  • uvjete isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i vrijeme isporuke)
  • sve cijene moraju biti određene jasno i nedvosmisleno,
  • način plaćanja i dostave,
  • rok u kojem je još uvijek moguće odustati od ugovora i uvjeti za odustajanje od ugovora; osim toga, i informaciju o tome košta li povrat robe kupca i koliko – sve na poseban ili izričit zahtjev kupca,
  • objašnjenje žalbenog postupka, uključujući sve podatke kontaktne osobe ili službe za korisnike.

Zbog prirode poslovanja putem interneta, ponuda internetske trgovine Indenna dizalice ažurira se i mijenja često i brzo.

Narudžbe u internetskoj trgovini Indenna dizalice izvršavaju se online, na slovenskom jeziku, 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, artikli se biraju i naručuju s popisa artikala na web-stranici. Svi artikli navedeni na web-stranici internetske trgovine Indenna dizalice dostupni su do isteka zaliha. Cijene su predstavljene kao „online cijene“.

 

Online cijene su cijene koje se odnose na internetsku prodaju i mogu se razlikovati od cijene u maloprodajnoj poslovnici.

 

Cijene vrijede u trenutku slanja narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost. Mogu se promijeniti bez prethodne najave. Cijene su izražene u eurima (€) i već uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Prodavatelj je porezni obveznik. Kupac robu plaća gotovinom prilikom osobnog preuzimanja odnosno prilikom primitka robe poštom ili po predračunu.

 

Unatoč naporima da pružamo najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da će informacija o cijeni biti netočna. U tom slučaju, ili u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, prodavatelj će omogućiti kupcu da odustane od kupnje te će prodavatelj ponuditi kupcu rješenje koje će biti na obostrano zadovoljstvo.

 

Za sredstva uplaćena po predračunu ne obračunava se naknada.

 

Cijena proizvoda, vrijednost PDV-a i troškovi poštarine mogu se vidjeti u košarici prije nego što dovršite narudžbu.

Naručena roba bit će isporučena na adresu koju je odredio kupac. Artikle možete preuzeti i osobno na našem mjestu za preuzimanje narudžbi na adresi Prevale 7, 1236 Trzin.

 

Dostava se obično vrši u dopodnevnim satima. U slučaju da kupac ne može preuzeti pošiljku u dogovorenom roku, kurir će ostaviti pismenu obavijest o mogućnosti preuzimanja pošiljke u lokalnoj poslovnici Pošte Slovenije d.d. Rok za preuzimanje pošiljke određen je u općim uvjetima za pružanje univerzalne poštanske usluge.

 

Prodavatelj zadržava pravo odbiti isporuku robe kupcu ako kupac ima nepodmirene prošle narudžbe ili je u pravnom sporu s pružateljem usluga u vezi s kupnjom putem internetske trgovine Indenna dizalice ili ako zloupotrijebi pravo na povrat robe u skladu s člankom 43č. Zakona o zaštiti potrošača.

 

Prodavatelj ili njegova ovlaštena služba za dostavu zadržavaju pravo provjeriti identitet primatelja naručenih proizvoda na odgovarajući način (pristup osobnim ili drugim dokumentima) jer se na taj način osigurava isporuka artikala pravom kupcu.

Troškovi dostave nisu uključeni u cijenu artikala, ali su navedeni pri izračunu vrijednosti narudžbe prije elektroničke potvrde narudžbe i poslije na računu. Troškovi dostave izračunavaju se prema važećem cjeniku ugovornog partnera Pošte Slovenije d.d., koji ovisi o veličini i težini proizvoda i udaljenosti do pojedinog kupca.

Prodavatelj se obvezuje isporučiti robu kupcu u najkraćem mogućem roku.

 

Vrijeme isporuke je različito, ali u pravilu je do 3 radna dana od datuma narudžbe za artikle koji su na zalihi. Za proizvode kojih u trenutku naručivanja nema na zalihi, rok isporuke se primjereno produljuje, a prodavatelj obavještava kupca o tome putem e-pošte ili telefona. Ako se kupac ne slaže s rokom isporuke, ima pravo odmah odustati od narudžbe.

 

U slučaju narudžbe s plaćanjem po predračunu, roba se šalje tek nakon primitka bankovnog prijenosa kupoprodajne cijene na bankovni račun prodavatelja.

 

Ako prodavatelj pošalje naručene artikle u dogovorenom roku, ne snosi odgovornost za kašnjenje uzrokovano razlozima od strane ugovornog partnera za isporuku pošiljaka.

Artikli su obuhvaćeni jamstvom ako je tako navedeno na jamstvenom listu ili računu. Jamstvo je valjano ako se slijede upute na jamstvenom listu i dostavi račun. Jamstveni rokovi su navedeni na jamstvenim listovima ili na računu. Informacije o jamstvu nalaze se i na stranici gdje je prezentiran proizvod. Ako nema informacija o jamstvu, artikl nema jamstvo ili podaci trenutno nisu poznati. U slučaju da podaci trenutno nisu poznati, kupac se može obratiti prodavatelju, koji će mu pružiti ažurne informacije.

 

U SLUČAJU MATERIJALNIH GREŠAKA I REKLAMACIJIA

Materijalne greške u praksi su vrlo rijetke. Ako kupac smatra da kupljeni artikli u vrijeme kupnje nisu imali svojstva potrebna za njihovu normalnu uporabu ili promet i u drugim slučajevima utvrđenim kao materijalne greške koje određuje Zakon o zaštiti potrošača, obavijestit će o tome prodavatelja na ispravan način te najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kada je greška otkrivena. U obavijesti, kako bi se olakšalo rješavanje problema, kupac treba detaljno opisati grešku i dopustiti prodavatelju da pregleda artikl. Prodavatelj će materijalne pogreške i reklamaciju rješavati u skladu s odredbama Obligacijskog zakona i Zakona o zaštiti potrošača.

 

Pritužbe i reklamacije u vezi s artiklima kupac može prijaviti na e-mail adresu internetske trgovine.

Prodavatelj se obvezuje zaštititi, obraditi i pohraniti sve osobne podatke korisnika i kupaca u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.

 

Web-stranica za naručivanje artikala i preuzimanja je tehnički, odnosno elektronički, zaštićena. Prodavatelj se obvezuje poduzeti sve razumne sigurnosne mjere kako bi zaštitio sve podatke za plaćanje prilikom slanja narudžbe od strane kupca, ali nije odgovoran za bilo kakvu krađu podataka, osim ako je to posljedica nemarnog ponašanja prodavatelja.

 

Prodavatelj čuva IP adrese svih korisnika internetske trgovine Indenna dizalice u zakonski određenom razdoblju, a u slučaju registriranih članova također: ime i prezime, e-mail adresu, kontakt telefon, broj faksa, adresu stanovanja i adresu za dostavu, vrijeme i datum registracije, arhiv komunikacije s prodavateljem.

 

Prodavatelj će osobne podatke koristiti isključivo u svrhu ispunjavanja narudžbe (slanje informativnog materijala, ponuda, računa) i druge potrebne komunikacije. Ni u kojem slučaju se podaci korisnika neće prosljeđivati neovlaštenim osobama.

 

Prodavatelj će osobne podatke također koristiti u svrhe izravnog marketinga i proučavanja kupovnih navika na temelju podataka o kupljenim proizvodima i posljedično ciljanog marketinga. Korisnik može u bilo kojem trenutku pisanim putem zatražiti da prodavatelj trajno ili privremeno prestane koristiti osobne podatke i podatke o kupljenim proizvodima u gore navedene svrhe.

 

Administrator osobnih podataka je tvrtka Indenna dvigala d.o.o. i osobe zaposlene u njoj, koje upravljaju bazom podataka kao ovlaštene osobe. U svrhu provedbe programa, analize i različitih upita, administrator podataka može surađivati s vanjskim partnerima s kojima je sklopio odgovarajuće ugovore o zaštiti osobnih podataka.

 

Za zaštitu osobnih podataka je odgovoran i sam korisnik, odnosno kupac, štiteći svoje korisničko ime i lozinke te osiguravajući odgovarajuću softversku (antivirusnu) zaštitu svog informacijskog sustava.

 

Prihvaćanjem općih uvjeta i odredbi internetske trgovine Indenna dizalice i dovršetkom registracije smatra se da je korisnik dao izričit osobni pristanak na uporabu i obradu svojih osobnih podataka. Uz njegov pristanak administrator podataka može obrađivati osobne podatke u svrhe navedene u ovoj točki.

 

Korisnik ili kupac prihvaćanjem ovih općih uvjeta također potvrđuje da je svjestan prava na pregled, prepisivanje, kopiranje, dopunu, ispravljanje, blokiranje i brisanje osobnih podataka koji se odnose na njega u skladu s važećim zakonodavstvom koje uređuje zaštitu osobnih podataka.

Prodavatelj će kontaktirati korisnika putem sredstava komunikacije na daljinu samo ako se korisnik izričito ne protivi tome i u skladu s odredbama ZEKom-1.

 

Promidžbene elektronske poruke prodavatelja sadržavat će sljedeće komponente:

  • bit će jasno i nedvosmisleno označene kao promidžbene poruke,
  • pošiljatelj će biti jasno vidljiv,
  • razne akcije, promocije i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve. Također će uvjeti za sudjelovanje u njima biti jasno definirani,
    način odjave pretplate na primanje promidžbenih poruka bit će jasno przentiran,
    želju korisnika u vezi s time da ne želi više primati promidžbene poruke prodavatelj će izričito poštivati.

Mišljenja ili komentari korisnika te recenzije članaka koje su napisali korisnici ili kupci dio su funkcionalnosti trgovine koje su namijenjene korisničkoj zajednici. Prodavatelj dopušta da mišljenje napiše bilo koji korisnik trgovine. Prodavatelj će nakon pregleda izbrisati mišljenja ili doprinose koji su na bilo koji način uvredljivi ili po mišljenju prodavatelja ne nude prednosti drugim korisnicima i posjetiteljima. Slanjem mišljenja ili komentara korisnik izričito pristaje na ove uvjete i dopušta prodavatelju da dio ili cijeli tekst objavi u svim elektronskim i drugim medijima. Prodavatelj ima pravo koristiti sadržaj neograničeno dugo i u bilo koju svrhu koja je u poslovnom interesu prodavatelja, uključujući objavljivanje u oglasima ili drugim marketinškim komunikacijama. Istodobno, autor mišljenja izjavljuje i jamči da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava na pisana mišljenja i komentare te da ta prava prenosi isključivo i na neodređeno vrijeme na prodavatelja.

Prodavatelj ulaže sve napore kako bi osigurao ažurnost i točnost informacija objavljenih na svojim stranicama. Ipak, karakteristike artikala, rok isporuke ili cijene mogu se promijeniti tako brzo da prodavatelj ne uspije ispraviti podatke na web-stranicama. U tom će slučaju prodavatelj obavijestiti kupca o promjenama i omogućiti mu odustajanje od narudžbe ili zamjenu naručenog artikla ili će kupcu ponuditi rješenje koje će biti na obostrano zadovoljstvo.

 

Prodavatelj nastoji pružiti relevantne fotografije za sve prodajne artikle na web-stranici, međutim, one su samo simbolične. U slučaju bilo kakvih razlika između fotografije i stvarnog artikla, to ne utječe na specifikaciju samog artikla. Svi ukrasni predmeti na fotografiji nisu uključeni u ponudu i nisu predmet narudžbe. Materijal (fotografije, prilozi i ostalo) zaštićen je autorskim pravima i u vlasništvu je proizvođača ili ovlaštenog partnera za pojedine grupe proizvoda.

 

Prodavatelj nije odgovoran za sadržaj mišljenja o artiklima koja su napisali korisnici. Prodavatelj nije odgovoran za informacije u mišljenjima i odriče se bilo koje odgovornosti koja proizlazi iz informacija u mišljenjima korisnika.

Korisnik može obaviti kupnju u internetskoj trgovini Indenna dizalice kao gost ili kao registrirani korisnik. Registrirani se korisnik registrira dobivanjem korisničkog imena, koje je jednako korisnikovoj adresi e-pošte, i lozinkom koju sam određuje. Korisničko ime i lozinka korisnika nedvosmisleno se određuju i povezuju s unesenim podacima, tako da registrirani korisnik više nije dužan unijeti tražene osobne podatke prilikom sljedećih prijava u internetsku trgovinu Indenna dvigala. Registracija je moguća i tijekom procesa kupnje.

 

Ako registrirani korisnik u bilo kojem trenutku poželi promijeniti svoju adresu e-pošte, mora poslati zahtjev na ??????. Adresa e-pošte bit će promijenjena isti ili najkasnije sljedeći radni dan, a korisnik će biti obaviješten putem e-pošte.

 

U internetskoj trgovini Indenna dizalice najjednostavnije ćete se orijentirati po Kategorijama proizvoda. Alternativno, možete koristiti opciju pretraživanja cijele trgovine tako da u tražilicu upišete riječ koja je djelomični naziv artikla ili se koristi u opisu artikla koji tražite.

 

Proizvod možete odabrati klikom na „Dodaj u košaricu“. Odabrane artikle u košarici možete provjeriti klikom na „Moja košarica“ i kada nastavite ili dovršite kupnju, automatski će vas preusmjeriti na stranicu kako biste odlučili hoćete li obaviti kupnju kao „Gost“ ili kao „Registrirani korisnik“.

Klikom na „Dodaj u košaricu“ kupac izjavljuje:

  • da je u skladu sa zakonom stariji od 18 godina,
  • da mu nije oduzeta poslovna sposobnost.

 

Prije kupnje morate navesti tražene podatke za kontakt (ime i prezime/naslov pravne osobe, adresu prebivališta/sjedišta pravne osobe, broj telefona, adresu e-pošte), koji nam trebaju za potvrdu i dovršenje narudžbe te isporuku proizvoda. Morate unijeti barem jedan važeći telefonski broj.

 

Ako je poruka uspješno proslijeđena, na web-stranici će se pojaviti tekst „Narudžba je uspješno poslana“. Osim toga, na adresu e-pošte koju ste unijeli tijekom postupka slanja narudžbe bit će vam poslana elektronska poruka s detaljima vaše narudžbe.

 

Kupoprodajni ugovor pohranjen je u elektronskom obliku na poslužitelju prodavatelja te je u svakom trenutku dostupan kupcu „registriranom korisniku“ u njegovom korisničkom profilu. Kupoprodajni ugovor dostupan je kupcu „gostu“ u slučaju da kontaktira kontaktnu osobu prodavatelja na adresu e-pošte info@indenna.si ili na telefonski broj 01 542 14 13. Kupoprodajni ugovor čuva se onoliko vremena koliko je potrebno za pohranu takvih dokumenata, u skladu s pozitivnim zakonodavstvom i računovodstvenim standardima.

 

Kupoprodajni ugovor između prodavatelja i kupca sklopljen je u internetskoj trgovini Indenna dizalice u trenutku kada prodavatelj šalje kupcu prvu elektronsku poruku o statusu njegove narudžbe.

 

Nakon što izvršite narudžbu, na adresu e-pošte koju ste unijeli prilikom slanja narudžbe dobit ćete elektronsku poruku (s naslovom: Potvrda primitka narudžbe), s pojedinostima o vašoj narudžbi i obaviješću da je narudžba poslana i evidentirana. Od tog trenutka sve su cijene i drugi uvjeti fiksni i primjenjuju se kako na prodavatelja, tako i na kupca. U spomenutoj elektronskoj poruci bit ćete obaviješteni i o pravu na odustajanje od ugovora (odnosi se samo na potrošače, odnosno kupce fizičke osobe), te kome se možete obratiti u slučaju kašnjenja isporuke i u slučaju reklamacije.

 

Opsežne informacije o statusu i sadržaju narudžbe uvijek su dostupne registriranom korisniku na web-stranici internetske trgovine Indenna dizalice. Prodavatelj pregledava narudžbu, provjerava dostupnost naručenih artikala i potvrđuje narudžbu ili je s razlogom odbija. Prodavatelj može nazvati kupca na njegov kontaktni broj telefona kako bi provjerio podatke ili osigurao točnost isporuke. Prilikom isporuke artikala koje prodavatelj nema u svojem skladištu, isključivo je vezan na isporuku od strane svog dobavljača i na vrijeme u kojem taj dobavljač može isporučiti artikl prodavatelju. Prodavatelj putem e-pošte obavještava kupca o ažurnim podacima u vezi s isporukom artikala. Ako je rok isporuke jako dug i kupac ne želi čekati, kupac može obavijestiti prodavatelja, koji će ukloniti artikl iz narudžbe i vratiti kupcu sva sredstva koja je već uplatio, te ostale artikle iz narudžbe po izboru kupca ili isporučiti ili otkazati cijelu narudžbu. Ako dobavljač ne potvrdi dostupnost naručenih artikala prodavatelju najkasnije u roku od mjesec dana od dana slanja narudžbe, prodavatelj može odbiti narudžbu kupca s obrazloženjem da artikl nije na raspolaganju. Narudžba kupca prestaje biti važeća na dan odbijanja. Prodavatelj ne preuzima nikakvu odgovornost za štetu nastalu duljim rokovima isporuke ili neisporukom artikala koje prodavatelj nema u svojem skladištu.

 

Prodavatelj u dogovorenom roku priprema i otprema odnosno priprema artikl za osobno preuzimanje i obavještava kupca o tome putem e-pošte.

 

Poslane narudžbe obrađuju se svakog radnog dana, odnosno od ponedjeljka do petka od 7:00 do 15:00 sati prema redoslijedu primljenih narudžbi.

 

Kupnja izvršena putem web-stranice internetske trgovine Indenna dizalice smatra se kupnjom izvršenom u skladu sa zakonodavstvom Republike Slovenije.

  • Plaćanje je moguće samo po predračunu.
  • Isporuku vrši ugovorna dostavna tvrtka Pošta Slovenije d.d.;
  • Osobno preuzimanje uz prethodnu najavu prodavatelju.
  • Plaćanje bankovnim prijenosom na poslovni račun prodavatelja po ponudi/predračunu.

 

Za pojedinačne narudžbe zadržavamo pravo zatražiti plaćanje bankovnim prijenosom na poslovni račun prodavatelja po ponudi/predračunu.

 

Prodavatelj izdaje kupcu račun s detaljnim ispisom i šalje ga u .pdf formatu na njegovu e-poštu najkasnije na dan isporuke ili osobnog preuzimanja naručene robe. U slučaju osobnog preuzimanja na određenom mjestu za preuzimanje kupac dostavlja prodavatelju ispisanu fakturu za kupljene artikle, čime dokazuje svoju narudžbu i pravo na preuzimanje naručene robe.

Kupac dobiva sve informacije o online narudžbi na adresu e-pošte navedenu u košarici prilikom unosa svojih podataka. Ako kupac ne primi elektronsku poruku s tim podacima, postoji mogućnost da je naveo pogrešnu adresu e-pošte. U tom slučaju kupac nas mora kontaktirati:

Potrošač (kupac – fizička osoba) ima pravo vratiti kupljenu robu u roku od petnaest (15) dana bez navođenja razloga svoje odluke. Kupac mora dostaviti prodavatelju pismenu izjavu o odustajanju od ugovora na adresu e-pošte info@indenna.si ili redovitom poštom na adresu prodavatelja. Izjava o odustajanju od ugovora smatrat će se pravovremenom ako je podnesena u roku određenom za odustajanje od ugovora. Kupac mora vratiti prodavatelju robu neoštećenu, u istoj količini i u originalnom pakiranju u roku od petnaest (15) dana od obavijesti o odustajanju od ugovora, osim ako je roba uništena, oštećena, izgubljena ili se njezina količina smanjila bez krivice potrošača. Potrošač ne smije neometano koristiti robu do trenutka odustajanja od ugovora ili povrata i odgovoran je za smanjenje vrijednosti robe ako je to rezultat ponašanja koje nije nužno potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcija robe. Izjavi o odustajanju od ugovora kupac mora priložiti kopiju računa i navesti podatke o transakcijskom računu na koji će prodavatelj moći vratiti već plaćenu kupovnu cijenu. Opcija povrata ne odnosi se na robu čija vrijednost ovisi o kretanjima na financijskim tržištima na koja prodavatelj nema utjecaja.

 

Jedini trošak koji potrošač snosi u vezi s odustajanjem od ugovora je izravan trošak povrata robe. Prodavatelj vraća cijelu kupovnu cijenu u roku od četrnaest (14) dana od primitka robe.

 

U iznimnim slučajevima, kada se artikli ne vrate u skladu sa ZZP-om, prodavatelj može ponuditi potrošaču otkup artikla uz odgovarajuću odštetu, koja se utvrđuje zapisnikom prilikom povrata robe. Otkup sa smanjenom vrijednošću postaje važeći nakon što ga potrošač potvrdi putem e-pošte. Potrošač koristi navedeni otkup samo pri naručivanju drugog artikla iste ili veće vrijednosti.

 

Kupac bira opremu i donosi odluku na vlastitu odgovornost na temelju tehničkih podataka dostupnih na internetu. U slučaju da kupac nije siguran u svoj izbor, preporučujemo da pošalje pisani zahtjev u kojem definira namjenu robe.

 

Razlozi za povrat robe moraju biti opravdani valjanim razlozima, poput nepodudarnosti tehničkih podataka, nepotpune isporuke.

Ako kupac ne preuzme naručene proizvode, koji se šalju pouzećem, a nakon čekanja u pošti (14 dana) vraćaju se na adresu tvrtke, to se NE smatra odustajanjem od ugovora, jer je isti i dalje valjano zaključen i radi se o jednostranom nenajavljenom odustajanju kupca od ugovora. U slučaju nepreuzimanja paketa, kupac je stoga odgovoran platiti troškove slanja i slanja/vraćanja artikala tvrtki, jer nije odustao od ugovora – nije prekinuo narudžbu. U slučaju neprihvaćanja, predmet se predaje pravnoj službi koja će dodatno regulirati plaćanje i naplatu nastalih troškova i štete. U slučaju da kupac naruči robu i namjerava je platiti nakon primitka, ali je ne preuzme, sljedeću narudžbu može primiti samo ako naručenu robu plati prema predračunu i podmiri sve stare obveze.

 

Prigovore, primjedbe, zahtjeve, izjave i pritužbe korisnik ili kupac mogu poslati e-poštom na e-adresu info@indenna.si ili u pisanom obliku na adresu Indenna dvigala, Prevale 7, 1236 Trzin. Rješavanje prigovora, komentara, zahtjeva i pritužbi provodit će se u skladu s odredbama važećeg zakona.

 

Po primitku prigovora prodavatelj će potvrditi i obavijestiti korisnika u roku od pet radnih dana koliko će vremena trebati za njegovu obradu te ga obavijestiti o tijeku postupka. Ponuditelj će nastojati riješiti sve sporove mirnim putem.

 

Okružni sud u Ljubljani nadležan je za sve sporove koji proizlaze iz korištenja web-portala i ovih općih uvjeta poslovanja, koje pružatelj usluga i korisnik ne bi mogli sporazumno riješiti.

Tvrtka Indenna dvigala d.o.o. pridržava se važećih zakona o zaštiti potrošača. Indenna dvigala d.o.o. ulaže sve napore kako bi ispunila svoju dužnost da osigura učinkovit sustav rješavanja pritužbi.

 

U slučaju problema kupac se može povezati s prodavateljem u trgovini Indenna dizalice telefonom na telefonski broj 01 542 14 13 ili putem e-pošte na info@indenna.si. Prigovor se podnosi putem e-mail adrese info@indenna.si. Žalbeni postupak je povjerljiv.

 

Tvrtka Indenna dvigala d.o.o. svjesna je da je bitna značajka potrošačkih sporova nesrazmjer između ekonomske vrijednosti potraživanja i vremena te troškova nastalih pri rješavanju spora, što je ujedno i glavna prepreka da potrošač ne pokrene spor na sudu. Stoga tvrtka ulaže sve napore kako bi riješila sporove mirnim putem.

izvanparnično rješavanje potrošačkih sporova.

 

U skladu s pravnim normama tvrtke Indenna dvigala d.o.o. ne priznaje niti jednog pružatelja izvanparničnog rješavanja potrošačkih sporova nadležnim za rješavanje potrošačkih sporova koje bi potrošač mogao pokrenuti u skladu sa Zakonom o sudskom rješavanju potrošačkih sporova.

 

Tvrtka Indenna dvigala d.o.o., koja kao dobavljač robe i usluga osigurava djelovanje internetske trgovine na području Republike Slovenije, na svojoj web-stranici objavljuje elektronsku poveznicu na platformu za internetsko rješavanje sporova (IRS). Platforma je dostupna potrošačima ovdje.

 

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

 

Ta uredba proizlazi iz Zakona o izvanparničnom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o online rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktive 2009/22/ES.

 

Mjesto, Trzin